Jom Like Kami di FB ! :)

Tuesday 20 December 2011

#6 Envelope Clutch Maryssa ! :)

Salam and hye korang!
Lame nye rase x update stock baru! kan kan? So..
Malam nie kami update clutch bentok envelope yang sangat2 cantik! 
Ada 5 warna je.. memang limited ! sebab envelope clutch nie sangat-sangat laku u ols! 
hihi.. so, jom usha ! 

Ada 1 pc je for each colour!
Ape lagi, jangan tunggu-tunggu tau!
Nanti melepassssssssssssssss! :)
Heppi shopping korang!

Owh ye.. kami bagi nama clutch yang cun melecun ni..
MARYSSA ! :)

Price : RM 38 JE!
Market Price : RM 39 - RM 46 tau!

Jom beli korang!

Clutch nie ade tali panjang and tali pendek ! 
2 dalam 1 u ols !

Clutch : Maryssa !

 Code Item : MA-01

Colour : Red


Code Item : MA-02

Colour : Turquoise   / Biru Gelap


Code Item : MA-03

Colour : Light Brown 


Code Item : MA-04

 Colour : Yellow


Code Item : MA-05

 Colour : Brown

P/s : Warna maybe lain siket dalam gamba.. effect cahaya ye kawan-kawan.. :).. kami inform dulu sebelum ramai tanya.. :)


Ok.. hanie da jadi bidang terjun dan terjunam disini.. haha.. 
Sebab excited sangat nak update stok clutch yang comel ni..
so, korang abaikan la rupa hanie ye..
hanie nak tunjuk korang overview of the clutch..
bile pakai.. besa mana saiz dia.. hihi.. :)
Saya x pandai berfotogenik atau gedik.. sorry ! :)

OK GIRLS!

HAPPY SHOPPING!

Be reminded, price above, exclude postage k :)

0 comments:

Post a Comment


Template by:

Free Blog Templates