Jom Like Kami di FB ! :)

Saturday, 10 December 2011

Ppsstt........ nak habaq mai nih ! :)

Salam and hye korang!
kat previous entry hanie ade btau kan.. 
hanie x saba sangat nakkkk btau satu berita cerita story mory segala!
Haa.. skang hanie akan cite!

Hanie nak btau korang..
nape la haniiiiiie dok cakap kiterang la, kami la mase kat previous entry..
sebab nya kannnnnnnnnnnnn....................
baca bawah.. :P



Hanie da ada member yang joint venture ngan hanie!
So, dearPINKwardrobe da ade 2 owner! 
Yeay! Alhamdulillah.. happy sangat!
boleh tolong each other kan kan?
bersatu teguh bercerai kawen lain? err..
salah.. tu tak boleh.. tu mintak kaki namanye.. :P

tapie yang penting bersatu teguh! :)
InsyaALLAH..

Siapa yang joint venture tuh?
hee.. dia adalah kawan hanie dari sekolah rendah lagi!
dua-dua kenal mase zaman kanak2 hingusan..
main keliling padang.. main lawan pemadam..
main bola kertas.. ehh.. ok tu x sure! :P

Jodoh persahabatan dan perkawanan kiterang ni memang lama!
Alhamdulillah.. dari sek rendah, masok sek menengah..
masok uitm segamat! satu course plak!
sambung degree kat uitm shah alam pon same.. 
tapie course je lain..
and until now.. we r still friend! 
Alhamdulillah..

Siapa siapa?

hee.. nama dia nadia!
Dia la cik kakak model saya untuk shawl, tudung n beg tuh!
And utk latest updated shawl nie! dia yangggg bawak masok barang!
memangg cun!
Hanie rase bertuah sangat!

So, lepas nie.. hanie akan guna kata ganti nama (ehh skema kau nih)
kiterang ke kami ke.. 
mengikut keadaan dan cuaca keliling ye..

Heppi shopping girls!
Do support us as dearPINKwardrobe team! :)

Spread Love Love Love Love to everyone y'all!


Much Love,

Hanie & Nadia :)
dearPINKwardrobe team 
*peace*

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates